topshop
Consumenten en gegevensbeschermingProfessioneel advies van vakmensen
Veilige betaling met SSL verbinding
Garantie
De toepasselijke garantie en de garantietermijn op elk aangekocht product is steeds vermeld op uw factuur en begint te lopen vanaf de leveringsdatum. De standaardgarantie die wordt gegeven, is de Carry-in garantie (i.e. fabrieksgarantie), tenzij de factuur uitdrukkelijk anders vermeld. Om de herstelling en/of omruiling van uw defect product mogelijk te maken, dienen de volgende voorwaarden te worden gerespecteerd:
1. Al onze producten zijn onderworpen aan deze Service & Garantievoorwaarden. Volg strikt de jaarlijkse onderhoudsinstructies van uw product op. Een garantie op uw product is enkel mogelijk indien u in het bezit bent van uw aankoopfactuur. Wij kunnen hierop géén uitzonderingen toestaan, het is dus van uitermate belang dat u uw aankoopfactuur goed bijhoudt.
2. De garantie is deze op investeringsgoederen daar wij enkel aan professionelen leveren, en is dus één jaar op onderdelen en arbeidsloon, behalve op onderdelen, die aan normale slijtage zijn, zoals lampen, electrode, snoeren, kabels, kogellagers, kooltjes en dergelijke.
3. Schade die u zelf veroorzaakt heeft aan uw product, valt nooit onder deze Service & Garantievoorwaarden.
4. Voer nooit zelf een herstelling aan uw product uit. Vaak vervalt hiermee de volledige garantie op uw product.
5. Carry-in garantie: Dit is de standaardgarantie die op een bepaald product wordt toegekend door de fabrikant/leverancier. De door ons geboden garantie is te allen tijde beperkt tot de garantie die door de fabrikant/leverancier wordt geboden. Indien u tijdens de garantieperiode vaststelt dat uw product defect is, kan u het defecte product binnenbrengen in onze showroom of naar ons opsturen. Indien uit ons nazicht blijkt dat het product effectief defect is, wordt het teruggestuurd naar de leverancier of fabrikant voor herstelling. Dergelijk nazicht van het product doen wij om de zogenaamde “repairkosten” die leveranciers of fabrikanten vaak aanrekenen voor het terugsturen van niet-defecte producten, te vermijden. In ieder geval zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele verzendingskosten die zouden worden aangerekend door de fabrikant/leverancier voor het terugsturen van het product.
6. DOA (Dead-on-arrival): Dead-on-arrival betekent dat het toestel reeds defect is van bij de aankoop. De dead-on-arrival garantieperiode is maximaal 7 dagen na aankoop. Indien u vaststelt dat het toestel reeds defect is bij de aankoop, komt u met het defecte product terug naar onze showroom en wordt het toestel onmiddellijk omgeruild (indien het voorradig is). Indien niet voorradig wordt het toestel teruggestuurd naar onze leverancier en krijgt u binnen een periode van 1 à 2 weken een nieuw toestel (afhankelijk van de levertermijn en beschikbaarheid van het product).
Heeft u vragen? Bezoek onze showroom te Drongen of bel +32(0)92279015.