PRODUCTEN

Deze categorie bevat o.a. ook nieuws

Inrichting Cadeaubon (2) Manicure & Nailstyling Pedicure Beauty & Spa Bescherming en hygiene (7) Cursussen Schoolpakketten
PRODUCTEN
ZOEKEN
inloggen inloggen

INLOGGEN

Email
Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Klik hier

NOG GEEN ACCOUNT? REGISTREER JE HIER
Klik hier




topshop

Consumenten en gegevensbescherming
Professioneel advies van vakmensen
Veilige betaling met SSL verbinding
Volg ons op
intermedi on facebook intermedi op instagram

Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden Intermedi

INHOUDSOPGAVE

Artikel 1 – Identiteit van de verkoper
Artikel 2 – Toepasselijkheid

Artikel 3 – Ons aanbod en jouw bestelling
Artikel 4 – Herroepingsrecht
Artikel 5 – De prijs
Artikel 6 – Betaling
Artikel 7 – Conformiteit en garantie
Artikel 8 – Levering en uitvoering
Artikel 9 – Duur
Artikel 10 – Overmacht
Artikel 11 – Intellectuele eigendom
Artikel 12 – Klachtenregeling en geschillen
 

ARTIKEL 1 IDENTITEIT VAN DE VERKOPER

 

Wij zijn:

Intermedi bv

Booiebos 6A

9031 Drongen

E-mailadres: maxime@intermedi.be

Telefoonnumer: 092279015

Ondernemingsnummer: BE0424.574.344

 

ARTIKEL 2 TOEPASSELIJKHEID & VOORWAARDEN
 

1. Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van ons als

Webwinkelier aan jou als Consument (iedere natuurlijke persoon die, uitsluitend voor beroepsmatige doeleinden, op de markt gebracht producten of diensten verwerft of gebruikt).


2. Ons volledige gamma, met uitzondering van 'Cursussen' is enkel bestelbaar door ondernemers en (oud-)studenten.

Ondernemer?

Ondernemers kunnen een account aanmaken waar ze hun bedrijfsgegevens en BTW-nummer kunnen ingeven. Vanaf dan is het meteen mogelijk om alle prijzen van de producten te bezichtigen en ze bijgevolg ook te kunnen bestellen.
 

Opgelet:

• Indien de website aangeeft dat uw BTW-nummer niet klopt, kan het zijn dat u het BTW-nummer niet correct heeft ingevuld. Aarzel niet en stuur meteen een mailtje naar maxime@intermedi.be met de gevraagde gegevens en uw BTW-nummer en we maken dit in orde voor u!

 

• Indien u momenteel (nog) niet over een actief BTW-nummer beschikt, gelieve een (oud-)studentenaccount aan te maken (zie hieronder). U kunt dan later uw BTW-nummer toevoegen aan uw account.

 

(Oud-)student?

Indien u een student bent of vroeger bent geweest, kunt u een account aanmaken door uw gegevens in te vullen en een foto of scan van uw behaalde certificaat / studentenkaart / inschrijvingsattest / inschrijvingsmail met vermelding van uw opleiding uploaden op de website. Indien het uploaden van dit document niet zou lukken of u heeft verdere vragen erover, aarzel niet en stuur een mail met het

document naar maxime@intermedi.be voor goedkeuring, waarna we uw account dan activeren zodanig dat u alle prijzen kunt zien en alle producten kunt bestellen.

 

3. Wij leveren enkel in België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg, Spanje, Italië en Monaco. Als je een leveringsadres in een ander land opgeeft, kunnen we je bestelling weigeren.

 

4. Om een bestelling te kunnen plaatsen, moet je minstens 18 jaar oud zijn. Als je geen 18 bent, vragen we je om de bestelling door je ouders of wettelijke voogd te laten plaatsen. Als we merken dat en bestelling geplaatst is door een minderjarige, kunnen we deze bestelling weigeren.

 

5. Het plaatsen van een bestelling op de website geldt als uitdrukkelijke aanvaarding van onze algemene verkoopsvoorwaarden die steeds beschikbaar zijn via de website.

 

6. Als je online bestelt, bezorgen we je bovendien samen met de bestellingsbevestiging of ten laatste bij de levering een kopie van deze algemene voorwaarden in een formaat dat je kan opslaan of afdrukken. We raden je overigens aan om dit altijd te doen.

 

7. Als naast deze algemene voorwaarden ook bijkomende bijzondere voorwaarden van toepassing zijn, geldt bovenstaande ook voor die bijzondere voorwaarden. Als onze algemene voorwaarden strijdig zouden zijn met die bijzondere voorwaarden kan jij als consument altijd de meest voordelige tekst in jouw voordeel inroepen.

 

ARTIKEL 3 ONS AANBOD EN JOUW BESTELLING

 

1. Als een aanbod slechts een beperkte geldigheidsduur heeft of onderworpen is aan bepaalde voorwaarden, vermelden we dit uitdrukkelijk in ons aanbod.

 

2. We beschrijven altijd zo volledig en nauwkeurig mogelijk wat we je verkopen en hoe het bestelproces zal verlopen. De beschrijving is in elk geval voldoende gedetailleerd om je een goede beoordeling te laten maken. Als we gebruik maken van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden goederen en/of diensten.

 

3.Vergissen is echter menselijk en als we ons overduidelijk vergist hebben, zijn we niet verplicht om je alsnog te leveren.

 

3. Je bestelling is compleet en de overeenkomst tussen ons is definitief zodra we je bestelling bevestigen per mail en zodra we voor je betalingstransactie met krediet- of debetkaarten de goedkeuring door de uitgever van de kaart ontvangen hebben. We aanvaarden KBC, CBC, Bancontact, Visa, Mastercard, Maestro, Giropay, CB en Ideal. Indien de uitgever van je kaart weigert om in te stemmen met je betaling aan ons, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen bij de levering en/of niet-levering van uw bestelling. Bestellingen zonder geldige betaling op naam van de geregistreerde kaarthouder worden niet aanvaard of verwerkt.

 

4. Indien een product uit uw bestelling op dat moment niet voorradig is, laten we u dit ook weten in de bevestigingsmail. Op basis van het soort product kan er in samenspraak met jou als klant gekozen worden voor een nalevering of een terugstorting.

 

5. Om een product aan te kunnen kopen, gelieve je eerst in te loggen met uw account. Voeg vervolgens het product / de producten toe aan je winkelmandje. Controleer nadien jouw bestelling, contactgegevens en facturatiegegevens na. Vervolgens kies je je wijze van levering: opsturen naar uw persoonlijk adres of het adres van uw bedrijf, afhalen in een winkel van Intermedi of een ander leveringsadres toevoegen. In de laatste stap krijg je een overzichtspagina, aanvaard je onze algemene voorwaarden en bevestig je je betaling door het indrukken van de bestelknop met als bijschrift “bestelling met betalingsverplichting”. Als je deze stappen hebt doorlopen, is je aankoop definitief.

 

ARTIKEL 4 HERROEPINGSRECHT

(ENKEL VAN TOEPASSING BINNEN DE PARTICULIERE VERKOOP)

 

1. Als je goederen of diensten als particulier bij ons koopt, heb je gedurende 14 dagen vanaf de levering of het sluiten van de overeenkomst het recht om te beslissen dat je de goederen niet wil houden. Je kan je bestelling dan zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terugsturen (de kosten hiervoor betaal je zelf). Binnen de 14 dagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben of je hebt aangegeven dat je wil afzien van de overeenkomst, betalen we jou als particulier de volledige aankoopprijs ervan terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je hebt betaald.

 

2. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen dus voor jouw rekening. Wij zullen aangeven wat hiervan de kostprijs is of een raming maken, indien dit niet redelijkerwijze op voorhand kan worden berekend. Indien de goederen onmogelijk per post kunnen worden teruggezonden zullen wij deze bij jou komen afhalen en zullen jou hiervoor geen kosten worden aangerekend.

 

3. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of tot je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

4. Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je als particulier zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil kunnen terugsturen zoals hierboven omschreven, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden. Teruggestuurde goederen mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn. Als je de goederen terugstuurt, moet dit indien mogelijk gebeuren samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking en rekening houdende met onze instructies hieronder.

 

5. Als particulier kan je jouw retourpakket retourneren via de post of een koerier.

 

6. Om je herroepingsrecht als particulier, zowel in het geval van levering van diensten als levering van goederen snel en correct uit te oefenen, kan je het hieronder vermelde formulier invullen en dit opsturen naar Intermedi, Booiebos 6A, 9031 Drongen. Wij zullen je per e-mail een ontvangstbevestiging van jouw herroeping sturen.

 

ARTIKEL 5 DE PRIJS

 

1. Het is mogelijk om online te bestellen vanaf min. €25 excl. BTW.

 

2. De bestellingen worden gefactureerd tegen de prijzen en voorwaarden zoals vermeld in de orderbevestiging of in de door Intermedi bv gehanteerde prijslijsten. Tenzij anders vermeld, zijn deze prijzen exclusief BTW, taksen en diensten.

 

3. Bestellingen worden in principe gratis geleverd met een transportfirma vanaf een aankoopbedrag van 100 EUR (exclusief BTW). Bij bestellingen met een waarde van minder dan 100 EUR (exclusief BTW), wordt een bijkomende toeslag (voor transport, administratie en milieu) van 9,5 EUR + BTW aangerekend. Intermedi bv behoudt zich te allen tijde en om welke reden dan ook het recht voor om eenzijdig te beslissen om de goederen zelf bij de klant af te leveren. In dat geval verbindt de klant zich ertoe om iemand ter beschikking te stellen om Intermedi bv te helpen bij het lossen. In dat geval wordt een transportkost van 75 EUR aan de klant aangerekend. Groter meubilair en bepaalde apparatuur wordt standaard door Intermedi bv zelf afgeleverd. Bestellingen in het buitenland worden geleverd met een bijkomende toeslag van 12,5 EUR + BTW.

 

ARTIKEL 6 BETALING

 

1. Wij kunnen enkel betaling via de betaalmodules op onze website aanvaarden.

 

2. Om een veilige online betaling en de veiligheid van je persoonsgegevens te waarborgen, worden de transactiegegevens versleuteld met SSL technologie over internet verstuurd. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSLverbinding aan het "slotje" in de onderste statusbalk van je browser.

 

ARTIKEL 7 CONFORMITEIT EN GARANTIE

 

1. Wij garanderen dat onze goederen conform zijn aan je bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die je ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. Wij garanderen je natuurlijk ook dat onze goederen voldoen aan alle op het ogenblik van je bestelling bestaande wetten.

 

2. Bovendien hanteren wij wat betreft het leveren van goederen de wettelijke minimumgarantietermijn van twee jaar indien het goed niet conform is aan de geplaatste bestelling. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het goed tot 2 jaar na de levering dit goed kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen. Voor zover dit mogelijk en redelijk is, hebt u de keuze tussen herstelling of vervanging.

 

Enkel ingeval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heeft u het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopovereenkomst te eisen.

 

Indien het defect of gebrek zich manifesteert binnen de 6 maanden na de levering wordt dit geacht reeds te hebben bestaan voor de levering, tenzij wij het tegendeel kunnen bewijzen. Na 6 maanden zal u zelf moeten bewijzen dat het gebrek reeds bij de levering aanwezig was.

 

ARTIKEL 8 LEVERING EN UITVOERING

1. Alle goederen worden geleverd op het door jou bij je bestelling aangegeven adres (persoonlijk adres, adres van uw bedrijf, andere locatie of in één van onze showrooms).

 

2. Wanneer je voor 11u bestelt op een werkdag en het artikel / artikelen van jouw keuze in stock is / zijn, wordt het aangeboden op uw leveringsadres in 1 à max. 4 werkdagen. We zijn namelijk afhankelijk van het transportmaatschappij GLS voor ophaling en levering. Wanneer een artikel op de webshop niet in stock is, wordt het aangeboden op jouw leveringsadres in 3 à 6 werkdagen of wordt het geld van het artikel teruggestort. Wij informeren je over de leveringstermijn in jouw bestellingsbevestiging.

 

3. Leveringen gebeuren op werkdagen van maandag tot vrijdag. Producten van de webshop worden geleverd via het transportbedrijf GLS. Groter meubilair en bepaalde apparatuur wordt standaard door Intermedi bv zelf afgeleverd.

 

6 Voor de voorwaarden en kostprijzen, zie Artikel 5 Punt 3. Bestellingen onder de 50 euro dienen steeds afgehaald te worden in één van onze showrooms.

 

4. Als wij niet tijdig kunnen leveren, verwittigen wij je altijd voor het verstrijken van de voorziene leveringstermijn. Als wij dat niet doen, kan je kosteloos afzien van je bestelling. In dat geval betalen wij je uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding terug.

 

5. Onze verzendingen gebeuren steeds op ons risico. Je hoeft je dus geen zorgen te maken om goederen die verloren gaan in de post. Als je ons echter goederen terugzendt binnen de 14 dagen na aankoop omdat je ze liever niet wil houden, ben jij verantwoordelijk voor het transport.

 

6. Indien de door ons geleverde goederen tijdens het transport werden beschadigd, niet overeenstemmen met de artikelen die op de leveringsbon vermeld staan of niet overeenkomen met de artikelen die je had besteld, moet je dit zo snel mogelijk en zeker binnen de 3 dagen melden en de artikelen naar ons terug sturen binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst. [De volgende zin geldt enkel indien je gebruik maakt van een retourformulier en dit meezendt.] Je moet hiervoor het bijgeleverde “retourformulier” gebruiken. Heb je bij het invullen van dit retourformulier vragen, dan kan je contact opnemen met één van onze medewerkers op het emailadres maxime@intermedi.be.

 

We kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige gevolgschade wegens laattijdige levering of niet-levering door de transporteur die de onderneming heeft aangesteld. Onze aansprakelijkheid blijft in dergelijke gevallen beperkt tot de waarde van de artikelen waarvan wordt aangetoond dat ze niet door de klant werden ontvangen.

 

ARTIKEL 9 DUUR

1. De Consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde duur is aangegaan te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

 

2. Een overeenkomst die voor bepaalde duur is aangegaan heeft een looptijd van maximaal twee jaar.

 

3. Indien in een goederenovereenkomst van bepaalde duur is overeengekomen dat bij stilzwijgen van de Consument de Overeenkomst op afstand zal worden verlengd, zal de overeenkomst worden voortgezet als een overeenkomst voor onbepaalde duur en zal de opzegtermijn na voortzetting van de overeenkomst maximaal één maand bedragen.

 

4. Wanneer een dienstenovereenkomst van bepaalde duur afgesloten tussen de Onderneming en de Consument een beding tot stilzwijgende verlenging bevat, wordt dit beding geplaatst in vetgedrukte letters en in een kader los van de tekst, op de voorzijde van de eerste bladzijde.

 

5. Dit beding vermeldt de gevolgen van de stilzwijgende verlenging waaronder de bepaling van de hiernavolgende paragraaf m.b.t. de opzegging, evenals de uiterste datum waarop de Consument zich kan verzetten tegen de stilzwijgende verlenging van de overeenkomst en de wijze waarop hij kennis geeft van dit verzet. De Consument kan, na de stilzwijgende verlenging van een dienstenovereenkomst van bepaalde duur, op elk ogenblik zonder vergoeding de overeenkomst opzeggen met inachtneming van de opzeggingstermijn van maximaal twee maanden.

 

ARTIKEL 10 OVERMACHT

 

1. In geval van geval van overmacht zijn wij niet gehouden onze verplichtingen na te komen. In dat geval kunnen wij ofwel onze verplichtingen opschorten voor de duur van de overmacht, ofwel de overeenkomst definitief ontbinden.

 

2. Overmacht is elke omstandigheid buiten onze wil en controle die de nakoming van onze verplichtingen geheel of gedeeltelijk verhindert. Hieronder begrijpen wij onder meer, stakingen, brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen, storingen in een (telecommunicatie-)netwerk of verbinding of gebruikte communicatiesystemen en/of het op enig moment niet beschikbaar zijn van onze website, niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden, ...

 

ARTIKEL 11 INTELLECTUELE EIGENDOM

1. Onze website, logo’s, teksten, foto’s, namen en in het algemeen al onze communicatie zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten die hetzij bij ons, hetzij bij onze toeleveranciers of andere rechthebbenden liggen.

 

2. Het is verboden gebruik te maken van en/of wijzigingen aan te brengen in de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel. Zo mag je bijvoorbeeld tekeningen, foto’s namen, teksten, logo’s kleurencombinatie, etc … niet kopiëren of reproduceren zonder onze voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.


ARTIKEL 12 KLACHTENREGELING EN GESCHILLEN


1. We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Als je toch klachten zou hebben over onze diensten, kan je ons contacteren via maxime@intermedi.be. We doen er alles aan om je klacht binnen de 7 dagen te behandelen.

2. Op alle overeenkomsten die we afsluiten met onze klanten, ongeacht hun woonplaats, is uitsluitend het Belgische recht van toepassing en bij geschillen zijn enkel de bevoegde

Belgische rechtbanken bevoegd. Indien om redenen van internationaal recht toch een ander recht van toepassing is, zal bij de interpretatie van huidige algemene voorwaarden in de eerste plaats teruggegrepen worden naar de Belgische Wet Marktpraktijken en Consumentenbescherming.

Bel naar de webshop:09 227 90 15
Mail bestellingen:webshop@intermedi.be
Open 1ste zaterdag van de maand10u00 tot 12u00
BANCONTACT   VISA   MASTERCARD   MAESTRO   BELFIUS   ING   KBC   CARTE BLEU   

© 2024 Intermedi bv - All rights reserved. Webshop by KMOSites