PRODUCTEN

Deze categorie bevat o.a. ook nieuws

Inrichting Cadeaubon (2) Manicure & Nailstyling Pedicure Beauty & Spa Bescherming en hygiene (7) Cursussen Schoolpakketten
PRODUCTEN
ZOEKEN
inloggen inloggen

INLOGGEN

Email
Wachtwoord

Wachtwoord vergeten?
Klik hier

NOG GEEN ACCOUNT? REGISTREER JE HIER
Klik hier




topshop

Consumenten en gegevensbescherming
Professioneel advies van vakmensen
Veilige betaling met SSL verbinding
Volg ons op
intermedi on facebook intermedi op instagram

FAQ

Veelgestelde vragen door onze klanten

 

1. Wat zijn de openingsuren van de showrooms?

Onze winkels zijn elke werkdag open van 9u00 tot 12u30 en vanaf 13u30 tot 18u00.

Elke eerste zaterdag van de maand zijn we open van 10u00 tot 12u00, klik hier voor een recent overzicht.

 

2. Hoe maak ik een account aan op de webshop?

2.1 Ik studeer nog op de middelbare school / avondschool:

  1. Klik op deze link en scroll naar het gedeelte "Start hier met je registratie".
  2. Maak een keuze en kies de 1ste mogelijkheid: "ik ben een student / oud-student zonder btw-nummer".
  3. Vul hieronder alle gegevens in die tevoorschijn komen.
  4. Vink je leveringsvoorkeur aan bij "Mijn bestellingen".
  5. Klik op de blauwe knop "Ga Verder".
  6. Klik op de witte knop "Kies bestand" en upload van je computer / gsm een foto of screenshot van je studentenkaart, inschrijvingsmail, uurrooster of dergelijke (iets wat aantoont dat je aan het studeren bent met vermelding van je opleiding en naam).
  7. Klik op de blauwe knop "Start upload".
  8. Klaar! Vanaf nu kan je alle prijzen zien op de webshop en je bestelling plaatsen!

 

2.2 Ik ben aan het werk als professioneel met btw-nummer:

  1. Klik op deze link en scroll naar het gedeelte "Start hier met je registratie".
  2. Maak een keuze en kies de 2de mogelijkheid: "ik ben een professioneel met een ondernemingsnummer".
  3. Vul hieronder alle gegevens in die tevoorschijn komen, waaronder ook je bedrijfsnaam (mag ook je eigen naam zijn) en btw-nummer.
  4. Opgelet: bij het invullen van je BTW-nummer: kies eerst BE in het keuzevak en dan de rest van je btw-nummer (10 cijfers) in het vak ernaast zonder spaties of puntjes bv. 0424574344 (dit is het btw-nummer van Intermedi als voorbeeld van schrijfwijze)
  5. Vink je leveringsvoorkeur aan bij "Mijn bestellingen".
  6. Klik op de eerste blauwe knop "Ga Verder".
  7. Klaar! Vanaf nu kan je alle prijzen zien op de webshop en je bestelling plaatsen!

 

2.3 Ik beschik over een diploma of certificaat, maar ik heb (nog) geen btw-nummer:

  1. Klik op deze link en scroll naar het gedeelte "Start hier met je registratie".
  2. Maak een keuze en kies de 1ste mogelijkheid: "ik ben een student / oud-student zonder btw-nummer".
  3. Vul hieronder alle gegevens in die tevoorschijn komen.
  4. Vink je leveringsvoorkeur aan bij "Mijn bestellingen".
  5. Klik op de eerste blauwe knop "Ga Verder".
  6. Klik op de witte knop "Kies bestand" en upload van je computer / gsm een foto of screenshot van je diploma of certificaat (iets wat aantoont dat je gestudeerd hebt met vermelding van je opleiding en naam, 1 exemplaar is voldoende).
  7. Klik op de blauwe knop "Start upload".
  8. Klaar! Vanaf nu kan je alle prijzen zien op de webshop en je bestelling plaatsen!

 

2.4 Ik pas niet onder een van de bovenstaande gevallen, maar ik zou graag een cursus volgen bij Intermedi (bv. opleiding nagelstylist of wimperstylist):

  1. Klik op deze link en scroll naar het gedeelte "Start hier met je registratie".
  2. Maak een keuze en kies de 3de mogelijkheid: "ik ben geen van bovenstaande en wens me in te schrijven voor een cursus (ik word student bij Intermedi)".
  3. Vul hieronder alle gegevens in die tevoorschijn komen.
  4. Vink je leveringsvoorkeur aan bij "Mijn bestellingen".
  5. Klik op de eerste blauwe knop "Ga Verder".
  6. Klaar! Klik hier en je komt terecht op de overzichtspagina Cursussen waar je de cursus kan aanklikken en bestellen die je graag zou volgen.

 

2.5 Ik ben een leerkracht of ik ben een professioneel met een ondernemingsnummer i.p.v. btw-nummer:

Stuur een e-mail naar maxime@intermedi.be met je naam, adres, telefoonnummer en de naam van de school of ondernemingsnummer waaronder je werkt en we helpen je graag verder met het aanmaken van een account.

 

3. Ik heb een account, maar ik kan niet inloggen:

3.1 Wachtwoord vergeten?

  • Klik hier en vul je e-mailadres en de verificatiecode in die je op het scherm ziet en klik op de blauwe knop "Verstuur". Er wordt dan een e-mail verzonden naar je e-mailadres.
  • Je ontvangt dan een e-mail in je inbox met een link naar een pagina waar je je nieuwe wachtwoord kan aanmaken.
  • E-mail niet ontvangen? Kijk zeker in je ongewenste mail of spam!

 

3.2 Melding "Dit e-mailadres werd niet teruggevonden in de database"

  • Het kan zijn dat je je niet kan inloggen, omdat je een account hebt op een ander of nieuw emailadres.
  • Stuur gerust een e-mail naar maxime@intermedi.be en dan kijken we na op welk emailadres je account staat of passen we het emailadres aan in je account.

 

4. Hoe kan ik betalen op de webshop?

Nadat je je bestelling en leveringsadres of plaats van afhaling doorgegeven hebt in je winkelmandje, kom je op de beveiligde betaalpagina van Ogone terecht waar je de keuze hebt tussen deze verschillende betalingsmogelijkheden:

 

  • Je kan gemakkelijk en veilig betalen door te klikken op het icoon van Bancontact, Maestro, Visa, Mastercard, Carte Bleue, Ideal, enz.
  • Of betaal met je eigen homebanking en klik op het icoon van KBC Web Banking, ING Homepay, Belfius, enz.
  • Betaal door middel van het betaalbakje van je bank of via de QR-code gelinkt aan de betaalapp op je smartphone of tablet.

 

5. Waar is mijn bestelling?

  • Heb je besteld op een werkdag voor 11 uur? Dan kan je je bestelling de volgende werkdag verwachten met transporteur GLS.
  • Indien een of meerdere artikels niet in voorraad zijn, kan het zijn dat de leveringstermijn langer duurt.
  • Contacteer ons gerust voor meer info op het nummer 092279015 met vermelding van je bestellingsnummer.

 

6. Wanneer betaal ik transportkosten?

  • In België kan je portvrij bestellen vanaf €100 excl. btw.
  • Bij bestellingen minder dan €100 euro excl. btw, betaal je een transportkost van €9,5 excl. btw (transport, administratie, milieu).
  • Bij leveringen buiten België wordt er steeds transportkosten aangerekend, namelijk €12,5 excl. btw.
Bel naar de webshop:09 227 90 15
Mail bestellingen:webshop@intermedi.be
Open 1ste zaterdag van de maand10u00 tot 12u00
BANCONTACT   VISA   MASTERCARD   MAESTRO   BELFIUS   ING   KBC   CARTE BLEU   

© 2024 Intermedi bv - All rights reserved. Webshop by KMOSites